Veilig aangekomen... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Yolanda - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Yolanda - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen...

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

03 Augustus 2012 | Canada, Vancouver

Als jullie dit lezen zijn we inmiddels gearriveerd in Vancouver na een 9 uur lange vlucht. De reis verliep heel vlotjes en we hebben ons goed geamuseerd in het vliegtuig waardoor de tijd lekker snel ging. Ik had nog nooit in zo'n groot vliegtuig gezeten dus ik was onder de indruk.

Bij het vertrek op Schiphol zagen we nog de Airbus A380, wat het grootste vliegtuig ter wereld is. Er kunnen 500 passagiers in en is 73 meter lang. Helaas kreeg ik hem niet helemaal in beeld omdat er een ander vliegtuig voor stond.

Het zonnetje scheen gelukkig in Vancouver toen we aankwamen (21 graden). Prima temperatuurtje dus. Vriendelijke mensen ook hier, dus we voelen ons al helemaal thuis ;). Nu een bijkomen in het hotel.....Tot laterzzzz

  • 03 Augustus 2012 - 07:36

    Grace:

    Hi Yo, ik dacht nog aan je gisteren! Fijn dat jullie vlucht vlot was verlopen. Mooi dat je ook nog de allergrootste vliegtuig hebt gezien. We zagen het hier op t.v. Veel plezier en geniet ervan. Liefs Grace xx

  • 03 Augustus 2012 - 09:40

    Edu:

    Ha lief, wat lekker ik ga jullie zeker volgen wens jullie in ieder geval heel veel plezier en geniet ervan, als je baxkpack sons wat zwaar is dan komt dat omdat ik erin zit... -x-

    Ps enne denk aan de fotoos he...

  • 03 Augustus 2012 - 11:36

    Bri:

    Hi YO en GEER,

    Gelukkig dat jullie ruim op tijd weg zijn gegaan met afsluiten vd tunnel.
    Ga lekker genieten van alle nieuwe indrukken daar! Enjoy!

  • 03 Augustus 2012 - 12:07

    BigBrother:

    Haalo , fijn dat jullie weer op de grond zijn. Veel plezier in Canada en we gaan jullie avonturen volgen. Groetjes Richard, Tanja, Adinda en Stijn.

  • 03 Augustus 2012 - 14:52

    Yolanda :

    Leuk iets van jullie te horen. Het is me gisteren niet meer gelukt om foto's te uploaden bij dit verslag. De downloadsnelheid is hier erg traag. Hopelijk gaat t me later nog lukken....

  • 03 Augustus 2012 - 19:35

    Fridi:

    Hoi Yo en Geer..Fijn dat de vlucht zo goed ging..ik heb nog gekeken of ik jullie over zag vliegen gisteren maar er waren meerdere vliegtuigen :-)) heel veel plezier en nogmaals gefeliciteerd Gerard met je verjaardag....ik blijf jullie volgen hier :-) Groetjes Fridi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Canada

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2012

Weer thuis...

22 Augustus 2012

Blue River en Kamloops

20 Augustus 2012

Jasper

16 Augustus 2012

Prince George

14 Augustus 2012

K'san village en Smithers
Yolanda

Hallo, mijn naam is Yolanda en ik ben reizen pas echt leuk gaan vinden sinds ik in 2012 naar Canada ben geweest. Daarvoor had ik ook al veel trips in Europa gemaakt. Ik vind het leuk om mensen van verschillende culturen te ontmoeten en gesprekken uit te wisselen. In 2015 voor het eerst in mijn eentje op vakantie naar Malta geweest. Dat was best nog wel een ervaring maar heb gemerkt dat je altijd wel mensen ontmoet die je onderweg kunnen helpen als je iets niet weet. Het heeft me wel meer zelfvertrouwen gegeven om in mijn eentje te reizen. Ik vind het leuk om reisverslagen hier te delen met mensen die dezelfde interesse hebben, vrienden en familie. Dus tot een volgende reis!

Actief sinds 03 Maart 2011
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 10025

Voorgaande reizen:

15 April 2015 - 22 April 2015

Malta (mijn eerste reis in mijn uppie)

02 Augustus 2012 - 24 Augustus 2012

Canada

Landen bezocht: