Het is bijna zo ver..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Yolanda - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Yolanda - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver.....

Door: Yolanda Reintjes

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

11 Juli 2012 | Nederland, Eindhoven

Lieve familie en vrienden,

Het is jullie denk ik allemaal al wel bekend dat we op 2 Augustus de grote reis overzee gaan maken. We hebben er al heel veel zin in!

We willen graag tijdens onze reis, iedereen up to date houden via deze website, vandaar dat we jullie in onze mailinglist hebben gezet. Mocht iemand hier bezwaar tegen hebben, geef het ons even door dan verwijderen we je uit de lijst.

Je kan ook de link van mijn webadres in je browser typen:

http://Yobasje.waarbenjij.nu

Als het goed is kom je dan op mijn profiel van waarbenjenu en kan je mijn reisverslagen volgen + foto's bekijken . (het kan zijn dat je je eerst moet aanmelden, maar dat weet ik niet zeker. Ik kom in ieder geval meteen bij mijn profiel)

Tot over een paar weekjes dan hier op waarbenjij.nu

Groetjes Yo en Geer

Ps. Je kan ook een reactie plaatsen onder onze reisverslagen. Altijd leuk :)





  • 11 Juli 2012 - 18:17

    Gerrie:

    Bedankt voor jullie reactie over de benzine in Canada. Wij vertrekken morgen weer naar NL, hebben dan 4 weken rond getrokken. Mocht je met een camper gaan en je wilt de nationale parken in, reserveer van te voren, of bel even vooraf. Met een tent is er altijd ruimte, met de camper plaatsen zijn beperkt. Hou er ook rekenschap mee, dat dat als je een generator aan boord hebt, deze op de meeste nationale parken niet mogen draaien. Wat wij gedaan hebben is af en toe een KOA camping pakken. Dan kun je alles opladen, afvalwater dumpen en dat soort zaken. Mochten jullie verder iets willen weten, just ask! En natuurlijk, een hele fijne vakantie.

    P.s neem genoeg muggen middeltjes mee!

  • 11 Juli 2012 - 19:55

    Edu:

    Ooooohhh lekker, heel veel plezier wij gaan jullie zeker volgen.. -x-

  • 11 Juli 2012 - 23:03

    Gerrie:

    Wij zijn hier 4 weken en hebben afgelopen zaterdag voor het eerst regen gehad. We hebben wat extreem weer gehad, zo rond de 35 graden, maar laatste week 30 graden. Dit weekend koelt het af tot 26, dus prachtig weer! Ik zal wat voor jullie overlaten!

    Misschien een leuk idee; wij hadden een Suzuki Swift geregeld als huurauto via Nl. Maar je kunt voor rond 150 euro je auto laten upgraden naar een grote auto. Dus wij rijden de laatste week in een Ford Mustang cabriolet. En met dit weer, AWSOME

  • 20 Juli 2012 - 16:18

    Joyce:

    Hey Yo en Geer,

    Fantastisch !!!!
    En ik zal zeker jullie trip volgen.Wij wensen jullie hele fijne dagen in Canada en kom goed thuis, hè ?
    Liefs van Ons: Leo , Joyce en co.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Canada

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2012

Weer thuis...

22 Augustus 2012

Blue River en Kamloops

20 Augustus 2012

Jasper

16 Augustus 2012

Prince George

14 Augustus 2012

K'san village en Smithers
Yolanda

Hallo, mijn naam is Yolanda en ik ben reizen pas echt leuk gaan vinden sinds ik in 2012 naar Canada ben geweest. Daarvoor had ik ook al veel trips in Europa gemaakt. Ik vind het leuk om mensen van verschillende culturen te ontmoeten en gesprekken uit te wisselen. In 2015 voor het eerst in mijn eentje op vakantie naar Malta geweest. Dat was best nog wel een ervaring maar heb gemerkt dat je altijd wel mensen ontmoet die je onderweg kunnen helpen als je iets niet weet. Het heeft me wel meer zelfvertrouwen gegeven om in mijn eentje te reizen. Ik vind het leuk om reisverslagen hier te delen met mensen die dezelfde interesse hebben, vrienden en familie. Dus tot een volgende reis!

Actief sinds 03 Maart 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 10048

Voorgaande reizen:

15 April 2015 - 22 April 2015

Malta (mijn eerste reis in mijn uppie)

02 Augustus 2012 - 24 Augustus 2012

Canada

Landen bezocht: