Dag 7 in Malta (Laatste dag) - Reisverslag uit Mdina, Malta van Yolanda - WaarBenJij.nu Dag 7 in Malta (Laatste dag) - Reisverslag uit Mdina, Malta van Yolanda - WaarBenJij.nu

Dag 7 in Malta (Laatste dag)

Door: Yolanda R.

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

21 April 2015 | Malta, Mdina

De laatste dag alweer hier in Malta. Vanochtend ben ik opgehaald door een student van de fotograaf waar ik vanochtend les van zou krijgen. Stephan is zijn naam. We reden eerst naar Mdina waar we Stephan zouden ontmoeten. Een aardige man met veel ervaring in de fotografie business. Hij heeft me nieuwe tricks geleerd en wat technische snufjes over de camera. Zijn leerling ging ook mee om te oefenen.

Na Mdina zijn we nog even naar de overkant gegaan. Deze plaats heet Rabat. Hij heeft ons daar nog getrakteerd op cheesecake en thee. Omdat ik de enige was hadden we nog tijd over dussss.....Siesta tijd nu...het is erg warm vandaag.

Het is me reuze meegevallen om in mijn uppie te reizen. Ik zag nogal op tegen het regelen en het gebruik van het openbaar vervoer (was daar nog niet zo thuis in) maar het ging gelukkig allemaal goed, dus weer een ervaring rijker. Leuk ook om mensen hier te hebben ontmoet vanuit verschillende culturen! Ondanks dat we elkaar nog nooit hadden ontmoet leek het voor mijn gevoel alsof we elkaar al jaren kenden. Heel bijzonder wel!

Nog even de laatste inkopen doen nu en me voorbereiden op de terugreis! Ciao vanuit het zonnige Malta!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yolanda

Hallo, mijn naam is Yolanda en ik ben reizen pas echt leuk gaan vinden sinds ik in 2012 naar Canada ben geweest. Daarvoor had ik ook al veel trips in Europa gemaakt. Ik vind het leuk om mensen van verschillende culturen te ontmoeten en gesprekken uit te wisselen. In 2015 voor het eerst in mijn eentje op vakantie naar Malta geweest. Dat was best nog wel een ervaring maar heb gemerkt dat je altijd wel mensen ontmoet die je onderweg kunnen helpen als je iets niet weet. Het heeft me wel meer zelfvertrouwen gegeven om in mijn eentje te reizen. Ik vind het leuk om reisverslagen hier te delen met mensen die dezelfde interesse hebben, vrienden en familie. Dus tot een volgende reis!

Actief sinds 03 Maart 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 10013

Voorgaande reizen:

15 April 2015 - 22 April 2015

Malta (mijn eerste reis in mijn uppie)

02 Augustus 2012 - 24 Augustus 2012

Canada

Landen bezocht: